Tekststørrelse
Lumino - veibeskrivelse
Av Corinne Vold 6. desember 2014
I følge Neil Patel fra Marketing Land, er det 6 trinn man må følge for å lykkes med "Content Marketing" - og det første er å bygge tillit.
I 2015 kommer SEO til å handle enda mer om optimalisering av innhold på nettsiden. Siden din vil komme høyere opp på Google hvis de som besøker nettsiden oppfatter at du kan det du tilbyr - du er en autoritet innenfor ditt felt.
En av de beste måtene å skaffe tillit på er å la kunder si hva de mener. Det engelske utrykket for dette er UCG - "User Generated Content". Bruk kommentarfelt, tilbakemeldinger og produktomtaler for å vise kunder at de har en stemme hos deg. Alle disse funksjonene er innebygd i Luminos pubilseringssystem. Med ett klikk kan du velge å legge til en kommentar i bunnen av artiklen eller en produktomtale under en vare i nettbutikken.
De som bruker nettet mest for å undersøke produkter (Gen-Y 1977-1994 modeller), tar veldig ofte beslutninger basert på anbefalinger. Ikke la janteloven hindre deg fra å be om positive tilbakemeldinger fra kunder. Det kan raskt føre til økt salg!
Meningen med søkemotorresultater er å svare på brukeres spørsmål. Det finnes tre forskjellige typer søk.
Avhengig av hva du tilbyr skal innholdet på din nettside matche en av intensjonene ovenfor.
Du har kanskje hørt dette alt for mange ganger (Google liker å minne oss på det), men det er ekstremt viktig å skrive bra når du skal publisere innlegg på Internett.
Her kommer 7 viktige ting å huske på når du skriver en artikkel på nettet:
Kvalitetsinnhold betyr mye. Legger du ikke vekt på det, risikerer du å miste tillit hos kunder.